رویدادها آرشیو خبر ها
بازگشت به فوتبال المان غیر ممکن نیست اما در یووه همه چیز خوب است

بازگشت به فوتبال المان غیر ممکن نیست اما در یووه همه چیز خوب است

سامی خدیرا، هافبک بانوی پیر امروز در گفت و گویی تاکید کرد که شرایط اش در یووه بسیار خوب است و با وجود اینکه هرگز احتمال بازگشت به بوندس لیگا را منکر نمیشود اما در حال حاضر در کنار یووه به خوبی پیش می رود.

 

آینده من

 

هیچ چیز را در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد، منکر شد یا تایید کرد تا زمانی که کاملا روی دهد. بوندس لیگا، لیگ بسیار خوب و جذابی ست حتی برای من که مشکلاتی دارم، اما من همیشه در خارج از خانه خودم را بهتر پیدا می کنم، در یووه خیلی خوب هستم و همه چیز ایده ال است. رقابت ها، ایده ها، اهداف تازه و قوی تر، شناخت یک شهر تازه، یک زبان و خیلی چیزهای دیگر که در زندگی وجود دارند، من هنوز خودم را جوان احساس می کنم و با یووه نیز قرارداد دارم اما بازگشت به فوتبال المان را هرگز منکر نمیشوم و نمی توانم بگویم که ممکن نیست.

 

ناپولی

 

در حال حاضر آنها یک امتیاز از ما بیشتر دارند، رقابت های این فصل شانه به شانه پیش میرود. ما تیم قدرتمند و بزرگی داریم و همچنین با اسکودتوها و پیروزی های زیادی که به دست اوردیم باید بگویم که باتجربه تر از ناپولی هستیم. ما قوی تر هستیم، نه تنها در یازده بازیکنی که راهی میدان می شوند بلکه در مجموع تیم، احترام زیادی برای ناپولی قائلیم اما ما تشنه قهرمانی هستیم و هرگز از موفقیت سیر نمی شویم. برای ما پیروز شدن کافی نیست، می دانیم که هواداران مان نیز هرگز از گرفتن یک جام سیر نمی شوند و سریع جام قهرمانی دیگری را می خواهند.

 

تاتنهام و لیگ قهرمانان

 

بازی رفت ان طور که می خواستیم نشد و انها بهتر از ما ظاهر شدند، اما ما به برگشت فکر می کنیم و شانس ما هم پنجاه به پنجاه است، هیچ چیز تمام نشده.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: